۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
بازار تخم مرغ تا هفته آینده به تعادل می‌رسد
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغ تخم گذار کشور:

بازار تخم مرغ تا هفته آینده به تعادل می‌رسد

ترکاشوند، اتحادیه سراسری مرغ تخم گذار کشور گفت: با توجه به توزیع گسترده تخم مرغ در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های مرکزی در سراسر کشور با قیمت مصوب، انتظار می‌رود بازار این محصول تا یک هفته آینده به تعادل و ثبات برسد.

به گزارش بازار، رضا ترکاشوند افزود: درحال حاضر توزیع تخم مرغ در همه میادین میوه و تره بار پایتخت انجام شده و این موضوع ادامه می‌یابد ضمن اینکه در شهرستان‌ها نیز در همه میادین میوه و تره بار و مراکز عمده فروش، تامین تخم مرغ در حال انجام است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغ تخم گذار کشور اضافه کرد: به طور قطع این توزیع گسترده روی قیمت بازار تاثیر می‌گذارد و انتظار داریم تا یک هفته آینده نرخ مصوب تخم مرغ در بازار در سطح عمده فروشی‌ها و خرده فروشی‌ها در دسترس باشد.

ترکاشوند ادامه داد: ضمن این که هم اکنون این توزیع به روی قیمت بازار تاثیر خود را گذاشته و قیمت شانه‌ای تخم مرغ فله از ۳۸ هزار تومان به حدود ۳۲ هزار تومان رسیده است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغ تخم گذار کشور گفت: قرار بود پنجشنبه گذشته خرید نهاده‌ها با قیمت مصوب از طریق بازارگاه برای مرغداران انجام شود، اما به دلیل اصلاحاتی که در این بازار انجام شد مسئولان وزارت جهاد کشاورزی این قول را داده اند که از امروز بارگذاری‌های لازم انجام و خرید نهاده، از طریق این سامانه میسر شود.

گفتنی است؛ وزیر جهاد کشاورزی سه شنبه هفته گذشته این قول را داده بود که قیمت تخم مرغ چه در عمده فروشی و چه در خرده فروشی‌ها از امروز (شنبه ۵ مهر ماه) به نرخ مصوب، یعنی کیلویی ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان یا همان شانه‌ای ۲۶ هزار تومان برسد.

کد خبر: ۴۳٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha