۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
طرح ویژه بازرسی بر بازار در مازندران اجرا می شود
رئیس سازمان صمت مازندران:

طرح ویژه بازرسی بر بازار در مازندران اجرا می شود

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: طرح ویژه بازرسی بر بازار استان از اول اسفندماه برای جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت کالا در استان اجرا می شود.

به گزارش بازار، به نقل از صنعت و معدن مازندران، حسینقلی قوانلو با بیان اینکه طرح ویژه بازرسی بر بازار از اول اسفند ماه سالجاری در سراسر استان مازندران اجرا خواهد شد،گفت: به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالا و خدمات این طرح در سراسر استان مازندران اجرا خواهد شد.

وی افزود: انجام گشت های مشترک، تسریع در رسیدگی به گزارش ها و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی از اهم اهداف این طرح است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مراکز نگهداری کالاها از قبیل انبارها و سردخانه ها مورد رصد نظارتی قرار می گیرند، از آن دسته از صاحبان انبارها که تاکنون مبادرت به ثبت انبار خود در سامانه جامعه انبارها نکرده اند خواست هر چه زودتر نسبت به ثبت انبار خود اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: در طرح ویژه نظارتی از کلیه امکانات و هم چنین توان برخی دستگاه های اجرایی استفاده خواهد شد، به گونه ای که حتی در ساعات غیراداری و ایام تعطیل بازرسان این سازمان در سطح بازار حضور خواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به « پویش مردمی بدون قیمت نخریم » از عموم شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، احتکار، تقلب ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

کد خبر: ۴٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha