۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
تمدید زمان شرکت در مسابقه ملی طراحی نماد سلامت
سازمان نظام مهندسی یزد اعلام کرد؛

تمدید زمان شرکت در مسابقه ملی طراحی نماد سلامت

یزد- مسئول روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: مهلت شرکت در مسابقه آزاد ملی طراحی نماد سلامت که با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی مهندسان در خصوص کادر درمان برگزار شده است تا ۱۰ مهر ماه تمدید شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان استان یزد، امید علیمی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به نمایندگی از مهندسان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به برگزاری مسابقه ملی طراحی نماد سلامت کرده است، بیان کرد: این سازمان به منظور گرامیداشت تلاش متعهدانه و فداکارانه کادر درمان در دوران بحران کرونا و جهت ثبت این رویداد بزرگ در خاطره جمعی و تبلور آن در فضای شهری اقدام به برگزاری این مسابقه کرده است.

وی گفت: هدف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد اجرای طرح برگزیده است.

علیمی با بیان اینکه تاب‌آوری جامعه در بازه زمانی فعلی مرهون تلاش پیشگامان عرصه سلامت است، اظهار کرد: جامعه ایران در حال سپری کردن بحران ویروس کووید ۱۹ است و این گذران زندگی در حالی است که هیچگونه اختلال‌ بزرگی برهم‌زننده نظم و آرامش اجتماعی افراد نبوده که بخش بزرگی از این آرامش، ناشی از تلاش کادر درمان است.

مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند پس از مطالعه کامل فراخوان و مدارک مسابقه تا تاریخ ۱۰ مهرماه نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه تیکتینگ (ticketing.esfceo.ir) اقدام نموده و کد پیگیری دریافت کنند.

وی تأکیدکرد: افرادی که در سامانه ثبت‌نام خود را تکمیل کرده باشند فرصت خواهند داشت تا تاریخ ۱۲آبان ماه نسبت به ارسال طرح خود اقدام کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای  کسب اطلاعات بیشتر با مسئول دبیرخانه مسابقه به شماره همراه ۰۹۱۲۶۹۸۲۴۹۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر: ۴۳٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha