۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
تکمیل فاز نخست سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان در دستورکار قرار گرفت
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان:

تکمیل فاز نخست سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان در دستورکار قرار گرفت

همدان - گلی پور؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از تکمیل فاز نخست سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی با صرف ۱۷ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: ۱۰ میلیاردتومان از این مبلغ از طریق دریافت تسهیلات و هفت میلیارد آن از طریق افزایش سهام سهام‌داران تأمین می‌شود.

حمید گلی‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه نمایشگاه‌ها سهم مهمی از اقتصاد کشور و هر استان را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: مطابق با آمایش سرزمینی نمایشگاه بین‌المللی همدان باید به پایلوت در غرب کشور تبدل شود.

وی با بیان اینکه رسیدن به این هدف مستلزم ایجاد زیرساخت است که امیدواریم با افتتاح سایت جدید نمایشگاه بتوانیم به استانداردهای مورد نظر در نمایشگاه‌های بین‌المللی برسیم، گفت: سایت فعلی درخور شأن استان همدان به‌عنوان پایتخت تاریخ و تمدن نیست.

گلی پور با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی سایت جدید که از سال ۹۳ آغاز شده به‌دلیل بروز مشکلات مالی متوقف شده بود، عنوان کرد: علت این امر مشخص نبودن محل تأمین منابع مالی و درعین‌حال مشخص نبودن نیاز مالی پروژه بود که سال گذشته بار دیگر عملیات اجرایی پروژه آغاز شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان تأکید کرد: به زودی از طریق دریافت ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات از بانک شهر و افزایش سرمایه سهام‌داران حداقل به مبلغ هفت میلیارد تومان احداث فاز نخست پروژه به‌صورت جدی پیگیری خواهد شد تا فاز نخست را تا پیش از اتمام دولت دوازدهم تحویل دهیم.

وی با اشاره به اینکه سایت جدید در ۲۰ هکتار و در جوار فرودگاه ساخته می‌شود، افزود: فاز نخست مساحت ۹ هزار متری را شامل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با تأکید بر اینکه در سایت جدید خدماتی همچون کافی‌شاپ، رستوران، خدمات عمومی و پارکینگ به‌صورت استاندارد ارائه خواهد شد، عنوان کرد: در این باب مباحث زیست‌محیطی و نیز مناسب‌سازی معابر برای توان‌یابان مورد توجه است.

کد خبر: ۴۳٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha