۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
امسال ۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در قم تولید می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

امسال ۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در قم تولید می‌شود

قم - سیجانی، رئیس سازمان صنعت‌،‌ معدن و تجارت قم گفت: بر اساس راهبرد تعیین‌شده برای صنعت استان درسال جهش تولید، ۵۰ هزار دستگاه انواع موتورسیکلت طی سال جاری در قم تولید خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت قم، محمود سیجانی بیان کرد: توان صنعت استان قم در تولید انواع موتورسیکلت بسیار مطلوب است و در همین رابطه از ابتدای امسال تا پایان مردادماه بیش از ۳۸ هزار دستگاه موتورسیکلت در قم تولید شده که نشان‌ دهنده تحقق ۹۵ درصدی هدف مورد نظر در این حوزه است.

وی افزود: با ادامه این روند تا پایان سال به نظر می‌رسد تعداد قابل‌توجهی از انواع موتورسیکلت در قم تولید شود که بسیار بیش از میزان تعیین‌شده در برنامه است.

رئیس سازمان صنعت‌،‌ معدن و تجارت قم ادامه داد: قم در تولید انواع موتورسیکلت با برندهای مختلف، صاحب‌ نام است و محصولات تولیدی این استان به سایر استان‌های کشور صادر می‌شود.

وی گفت: وجود واحدهای قطعه‌سازی در قم که توانایی تأمین وسایل و قطعات موردنیاز واحدهای تولیدکننده موتورسیکلت را دارد،‌ یکی از عوامل موفقیت صنعت استان در این بخش است.

سیجانی بیان کرد: تولید موتورسیکلت در قم با تأکید برساخت انواع موتورسیکلت‌های برقی و دارای به‌روزترین استانداردهای بین‌المللی ادامه می‌یابد.

کد خبر: ۴۳٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha