۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
پرداخت ۲۲۷ فقره وام ودیعه مسکن در خراسان جنوبی/ مشمولان در نوبت دریافت تسهیلات
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی مطرح کرد

پرداخت ۲۲۷ فقره وام ودیعه مسکن در خراسان جنوبی/ مشمولان در نوبت دریافت تسهیلات

بیرجند-داعی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: از مجموع مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن در استان تاکنون ۲۲۷ نفر تسهیلات دریافت کرده اند.

وحید داعی  در گفتگو با بازار با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۵۸نفر در سطح استان برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: از مجموع افراد متقاضی دریافت وام تعداد یک هزار و ۲۵۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

وی بیان داشت: تاکنون ۲۲۷ نفر از مشمولان این طرح در استان تسهیلات دریافت کرده اند و سایر مشمولین در نوبت دریافت وام هستند.

وی با اشاره به هدف اجرای این طرح افزود: شیوع کرونا و رکود برخی کسب و کارها سبب شد تا دولت مصوبه‌ای مبنی بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن برای رفاه حال مستاجران تصویب کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ثبت‌نام اولیه این طرح از چهارم تا نهم مرداد انجام شده و متقاضیان با توجه به تمدید مهلت تا ۲۴ شهریورماه فرصت ثبت مدارک داشته اند.

داعی با اشاره به اینکه ۳۷نفر مشمول دیگر این طرح در حال تشکیل پرونده در بانک‌ های استان هستند، ادامه داد: نداشتن زمین و مسکن و دارا بودن اجاره نامه رسمی از شرایط اعطای وام به متقاضیان بوده است.

طبس و فردوس رکورددار واریزی های مبالغ طرح ملی مسکن
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت : این وام در مرحله اول به افراد زیر پوشش کمیته امداد و حقوق بگیران تعلق می‌گیرد.

داعی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه مبلغ دریافت تسهیلات برای تهران۵۰، کلان شهرها ۳۰ و سایر شهرها۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 وی از تائید طرح آماده سازی سایت ۲۷ هکتاری اراضی دولتی شهر بیرجند  به منظور اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز خبر داد و افزود: این محدوده برای احداث ۲ هزار و ۵۶۰ واحد قطعه بندی می شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت تأمین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در استان به ۵ برابر افزایش یافت، گفت: موضوع تأمین زمین مورد نیاز در همه شهرهای استان در دستور کار قرار دارد.


داعی بیان داشت: در شهرستانهای طبس و فردوس رکوردار واریز وجه جهت طرح اقدام ملی نسبت به سطح کشور بوده ایم.

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر آمادگی کامل در خصوص واگذاری  زمین به صورت گروهی به ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی را داریم.

کد خبر: ۴۳٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha