۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
۴۷۰ هزار ایرانی خانه‌دار می‌شوند
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی:

۴۷۰ هزار ایرانی خانه‌دار می‌شوند

قزوین- معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: با اجرای طرح ملی مسکن در کشور ۴۷۰ هزار ایرانی خانه‌دار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمود محمود زاده ظهر چهارشنبه در جلسه طرح اقدام ملی مسکن استان قزوین که با حضور مسئولین کشوری و استانی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی حاکم بر کشور مسئله مسکن به عنوان یکی از اصلی ترین نیازهای مردم مطرح است که همواره تامین مسکن مورد نیاز برای مردم به عنوان یکی از اولویت های اساسی در همه دولت ها مطرح بوده است.

وی بیان کرد: در این زمینه تا کنون راهکارهای مختلفی تدوین و اجرایی شده است ولی با همه این ها همچنان مسئله مسکن در کشور به صورت نیاز و مطالبه جدی بخش قابل توجهی از مردم مطرح است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: اجرای طرح مسکن ملی با هدفگذاری ساخت و تامین بیش از ۴۷۰ هزار واحد مسکن برای این تعداد از متقاضیان واجد شرایط در کشور مطرح است که با تامین زمین مازاد امکان افزایش این تعداد واحد نیز وجود دارد.

محمود زاده  عنوان داشت: تلاش ما تامین رضایت مردم و اختصاص مسکن به واجدان شرایط واقعی است از این رو امیدواریم در آینده نزدیک تمامی افرادی که در لیست انتظار هستند تعیین و تکلیف شوند.

وی اظهار کرد: بر همین اساس افرادی که تا کنون افتتاح حساب و تکمیل وجه انجام نداده اند حذف و متقاضیان جدید جایگزین می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: هماهنگی های لازم برای پرداخت زودهنگام تسهیلات مورد نیاز برای ساخت این واحدها در بعد کلان انجام شده است و هم اکنون مقرر شده تا با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی کار تسهیلات زا سوی بانک مسکن پرداخت شود.

محمود زاده افزود: همه مسئولین در کشور در تلاشند تا این طرح هرچه سریعتر اجرایی شود تا نگرانی مردم در خصوص مسکن کاهش پیدا کند.

کد خبر: ۴۳٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha