۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کف سازی شاخص خودرویی در معاملات امروز/ قیمت پایانی مثبت نماد خودرو و امیدواری برای صعود لیدرهای خودرویی بازار
تحلیل گروه های بورسی ؛

کف سازی شاخص خودرویی در معاملات امروز/ قیمت پایانی مثبت نماد خودرو و امیدواری برای صعود لیدرهای خودرویی بازار

شاخص خودرویی بعد از کف سازی در حال متعادل سازی و سپس مقدمه چینی برای صعود است.

وحید بلالی؛ بازار: بنا به اهمیت خودرویی ها و لیدر بودن این گروه به ویژه نمادهای خودرو و خساپا، امروز به صورت ویژه شاخص گروه خودرویی را بررسی می کنیم:

شاخص خودرویی در محدوده ۲۳ درصد فیبوناچی از موج اول پیش رونده که از ابتدای سال ۹۹ آغاز شده است قرار گرفته و سعی دارد این محدوده حمایتی را حفظ کند، چیکو در حال نزدیک شدن به حمایت قوی سنکوی b بوده و سعی دارد این حمایت را حفظ کند. استوک استیک می خواهد کف دوقلوی سنگینی ایجاد کند، واگرایی مثبت macd نیز در این شرایط دیده می شود.

شاخص خودرویی در تایم فریم هفتگی نیز الگوی راندینگ را در حجم معاملات ساخته و با نگاه ویژه به استوک استیک در کف قیمتی متوجه می شویم کف سازی این شاخص در این مدت در حال انجام بوده و حال می خواهد با متعادل سازی وارد مرحله صعودی شود.

شاخص خودرویی در تایم فریم ماهانه هنوز خروج پول را تائید نکرده که انتظار سهامداران این گروه برای صعود مجدد را نشان می دهد.

برای این که بتوانیم ارزیابی کامل تری از شاخص خودرویی داشته باشیم، نماد خودرو را به عنوان لیدر خودرویی ها بررسی می کنیم، این نماد دقیقا الگویی شبیه به شاخص خودرویی ساخته که نشان می دهد، شاخص خودرویی بیش از هر چیز وابسته به این نماد است، این نماد در معاملات امروز حجم بالایی را تجربه کرده و آخرین قیمت و قیمت پایانی آن نیز مثبت بود تا نشان دهد می تواند در هفته آینده به روند صعودی بازگردد.

کد خبر: ۴۳٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha