۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
افزایش قیمت نهاده ها تولید مرغ را با خطر مواجه کرده است
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس:

افزایش قیمت نهاده ها تولید مرغ را با خطر مواجه کرده است

نوروزی، نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: نهاده های ۲۵۰۰ تومانی با افزایش قیمت به ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است بنابراین بانک مرکزی و جهاد کشاورزی تدبیری انجام دهند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحمت نوروزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، گفت: نهاده های ۲۵۰۰ تومانی با افزایش قیمت به ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. استان گلستان معین تولیدکننده گوشت مرغ برای استان تهران است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستور دهید بانک مرکزی وارد این حوزه شده و به اوضاع رسیدگی کند زیرا امروز میزان جوجه ریزی در استان گلستان کاهش پیدا کرده و تدبیر وزیر جهاد کشاورزی را این موضوع می طلبد.

وی تصریح کرد: با کود ۵۰۰ هزار تومانی و سم چند برابری، تعیین قیمت خرید تضمینی گندم براساس ۴ هزار تومان رضایت کشاورز را جلب نخواهد کرد. گندم وارداتی بالای ۵ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت دارد و فروش گندم داخلی پایین تر از ۴۶۰۰ تومان در کشور مقرون به صرفه نیست.  

نوروزی طی تذکری خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: از سال ۹۲ تاکنون قرار است کلینیک تخصصی در شهرستان علی آباد کتول احداث شود اما هنوز با توجه به دستور سالاری این کار انجام نشده است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس خطاب به دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: هلدینگ ها در همه استان ها غیر از استان گلستان سرمایه گذاری کردند، سال گذشته که بانک ها ۱۶ هزار میلیارد سرمایه مردم مظلوم و محروم این استان را جمع کرده اما ۸ هزار میلیارد تومان آن را به تهران ارسال کرده و تنها مابقی آن را در حوزه انتخابیه من سرمایه گذاری کرده است.

وی ادامه داد: بانک ها برای ایجاد اشتغال، رونق تولید و ... در علی آباد کتول سرمایه گذاری انجام دهند.

نوروزی بیان کرد: شستا هیچ سرمایه گذاری تاکنون در استان گلستان انجام نداده، در حالی که در ۵ استان سرمایه گذاری کرده است بنابراین تقاضا داریم در سال پایانی دولت آقای روحانی شستا یک عملیات ویژه برای سرمایه گذاری در این استان انجام دهد.

کد خبر: ۴۳٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha