۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
بیش از یک هزار و ۵۰۰ نمونه برداری از واحدهای تولیدی استان اردبیل انجام شد
در ۹ ماهه سال جاری؛

بیش از یک هزار و ۵۰۰ نمونه برداری از واحدهای تولیدی استان اردبیل انجام شد

اردبیل - مدیرکل استاندارد اردبیل گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری، یک هزار و ۵۳۰ مورد نمونه برداری و آزمون از واحدهای تولیدی سطح استان انجام شده است.

هاشم علایی، مدیرکل استاندارد اردبیل در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در ۹ ماهه سالجاری، کارشناسان استاندارد، مطابق وظایف تعریف شده، یک هزار و ۵۳۰ مورد نمونه برداری و آزمون از واحدهای تولیدی تحت پوشش این اداره‌کل در استان انجام داده‌اند.

علائی با بیان اینکه از این تعداد ۷۶۵ مورد نمونه‌برداری و  ۷۶۵ مورد آزمون این نمونه ها بوده است، اظهار کرد: نسبت به برنامه مصوب برای سالجاری در این خصوص، تحقق ۶۸ درصدی عملیات ها را شاهد هستیم.

 وی خاطر نشان کرد: بیشترین میزان نمونه برداری و آزمون انجام شده از واحدهای تولیدی غذایی،کشاورزی و مصالح ساختمانی بوده است.  

مدیرکل استاندارد اردبیل با بیان اینکه نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی صنایع با هدف انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای تدوین شده انجام می شود گفت:در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی، با واحدهای متخلف مطابق قانون برخورد خواهد شد.

علایی اظهار کرد: پیش بینی  می شود تا پایان سال جاری، ۳۰۰ مورد نمونه برداری دیگر از محصولات تولیدی صنایع استان،توسط کارشناسان استاندارد انجام شود.

کد خبر: ۴٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha