۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
واحدهای تولیدی صاحب برند کردستان با ۸۰ درصد ظرفیت فعال هستند
معاون سازمان صمت کردستان:

واحدهای تولیدی صاحب برند کردستان با ۸۰ درصد ظرفیت فعال هستند

کردستان- الماسی، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در حال حاضر واحدهای تولیدی شاخص و صاحب برند استان با بیش از ۸۰ درصد ظرفیت خود فعال هستند.

پیمان الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: چندین واحد تولیدی در کردستان وجود دارد که تولیدات آنها نه تنها در سطح کشور بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه هم شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی همچون بارز و پتروشیمی کردستان با ۱۰۰ درصد ظرفیت خود فعال هستند، اضافه کرد: واحدهای آب معدنی شاخص استان هم مانند اورامان، حیات، ژینو و کوهسالان هم با بیش از ۸۰ درصد ظرفیت خود در حال تولید هستند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: از دیگر واحدهای صاحب برند و مطرح استان می توان به شرکت تولیدی و صنعتی خورشید زریوار (ایستک) که تولید کننده ماء الشعیر گازدار بدون الکل است، شرکت های لبنیات پاک آرا و بفرین و همچنین آدامس ون اشاره کرد.

الماسی یادآور شد: واحدهای مذکور هم با بیش از ۸۰ درصد ظرفیت فعال هستند و علاوه بر تامین نیاز داخل اقدام به صادرات محصولات خود می کنند.

وی اظهار داشت: به دلیل شرایط مربوط به تحریم و مشکلات اقتصادی فشار زیادی بر واحدهای تولیدی در سطح کشور وارد شده ولی با این وجود این سربازان حوزه تولید تمام توان خود را برای فعال نگه داشتن واحدهای تولیدی بکار گرفتند.

کد خبر: ۴۳٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha