۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
جزییات جدید از میزان آورده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن/آورده 40 میلیون تومانی در فاز نخست
معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با بازار خبر داد

جزییات جدید از میزان آورده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن/آورده 40 میلیون تومانی در فاز نخست

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ارسال پیامک به واجدین شرایط طرح اقدام ملی مسکن از امروز آغاز شده است گفت:متقاضیانی که واجد شرایط شناخته شده اند باید پس از تایید نهایی آورده 30 تا 40 میلیون تومانی را به بانک مسکن و به حساب خود واریز کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی محمود محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه از امروز متقاضیان واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن پیامک دریافت خواهند کرد گفت:امروز به تمامی واجدین شرایط طرح اقدام ملی مسکن پیامک ارسال خواهد شد و این افراد با مراجعه به سایت و بر اساس حروف الفبا به دفاتر ادارات راه و شهرسازی ،شهرهای جدید و بنیاد مسکن مراجعه خواهند کرد تا مدارک خود را ارائه کنند.

محمود محمودزاده ادامه داد:متقاضیان باید با در دست داشتن مدارک اصلی و اسکن آنها در مراکزی که باید مراجعه کنند شرط اصلی سابقه 5 سال سکونت را نیز ارائه کنند و پس از آن نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سئوال که آروده متقاضیان در مرحله نخست پس از تایید چه میزان خواهد بود گفت:پس از تایید نهایی متقاضیان با یک افتتاح حساب در یکی از شعب بانک مسکن می توانند در حساب خود 30 تا 40 میلیون تومان واریز کنند.بعد از واریز این آورده به مرور از متقاضیان تا سقف حدودا 150 میلیون تومان دریافت خواهد شد.

به گفته وی،75 تا 100 میلیون تومان در طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات خواهد بود و بر اساس پیشرفت پروژه متقاضیان واریزی خواهند داشت.

محمودزاده ادامه داد:چنانچه برخی در مرحله اول موفق به ثبت نام نشدند می توانند در مرحله بعد که احتمالا اسفند ماه خواهد بود ثبت نام خود را انجام دهند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا استان تهران هم شامل این فاز اول خواهد بود گفت:در استان تهران برای چهار شهر جدید پردیس،پرند،هشتگرد و ایوانکی طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده است و تاکنون از متقاضیان ثبت نام شده حدود 46،5 درصد واجد شرایط شناخته شده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: ۴٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha