۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
اجرای طرح‌های عمرانی استان سمنان به پیمانکاران بومی واگذار می‌شود
معاون عمرانی استاندار سمنان:

اجرای طرح‌های عمرانی استان سمنان به پیمانکاران بومی واگذار می‌شود

سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی استان به پیمانکاران بومی واگذار می‌شود، گفت: تسهیل در فرآیند ساخت مسکن توسط انبوه‌سازان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد پیرامون انجمن‌ انبوه‌سازان استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی استان به پیمانکاران بومی واگذار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به مصوبات کمسیون ماده پنج‌در پهنه‌هایی از شهر که تقاضا برای تراکم ساخت به‌صورت جمعی وجود دارد فرآیند انبوه‌سازی تسهیل می‌شود.

وی جلوگیری از سود دلالی را هدف اصلی استانداری در این راستا عنوان کرد و افزود: انبوه‌سازان محلی قطعاً به‌واسطه وارد نیامدن خدشه‌ای به اعتبار خود و همچنین شناخت بهتر، در انجام مسئولیت‌های خود کوتاهی نمی‌کند.

معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه تعداد پرونده‌های کمسیون ماده پنج‌در شاهرود و دامغان به صفر رسیده است، خاطرنشان کرد: انبوه‌سازان و پیمانکاران در صورت ابلاغ به‌موقع تصمیم‌ها در خصوص پرونده‌های مطرح‌شده در گروه ماده پنج و تعیین تکلیف تقاضاها، می‌توانند نسبت به ساخت‌وساز مطلوب‌تر اقدام کنند.

فخری با تأکید بر اینکه انبوه‌سازان نگران تورم و نوسانات اقتصادی به علت مشمول زمان شدن نتایج نباشند، اضافه کرد: راه و شهرسازی استان آمادگی دارد تا بر اساس ضوابط و شرایط، در بحث طرح اقدام ملی مسکن در خدمت انبوه‌سازان باشد و نسبت به واگذاری زمین اقدام کند.

کد خبر: ۴۳٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha