۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
راه‌اندازی واحد بسته‌بندی آلایش های دامی در ۳ کشتارگاه‌ استان همدان
مدیرکل دامپزشکی استان همدان خبر داد:

راه‌اندازی واحد بسته‌بندی آلایش های دامی در ۳ کشتارگاه‌ استان همدان

همدان - رسولی؛ مدیرکل دامپزشکی استان همدان از راه‌اندازی واحد بسته‌بندی آلایش های دامی در ۳ کشتارگاه‌ استان همدان خبر داد.

محمودرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سلامت فرآورده‌های خام دامی سهم قابل توجهی از سبد غذایی خانواده‌ها را به خود اختصاص می‌دهد؛ گفت: در حال حاضر تمام کشتارگاه‌های استان همدان دارای سیستم پیش سرد است و به صورت صنعتی اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی واحدهای بسته‌بندی در کشتارگاه‌های استان همدان اقداماتی انجام شده است؛ گفت: در حال حاضر در ۳ شهر استان همدان آلایش‌های دامی به صورت بسته‌بندی به بازار عرضه می‌شود و در صورت مشاهده خارج از بسته‌بندی نیز برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان بابیان اینکه استفاده از کالاهای بسته‌بندی شده با استقبال خوبی از سوی مردم استان همدان روبرو شده است؛ گفت: انواع مواد خام دامی همچون گوشت سفید، گوشت قرمز، آلایش دامی و پای مرغ در بازار استان همدان به صورت بسته بندی عرضه می‌شود.

رسولی به بازرسی سالانه بیش از ۱۰۰ هزار مورد از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام در سطح استان همدان اشاره کرد و گفت: واحدهای بسته‌بندی انواع فرآورده‌های خام دامی روزانه حدود ۶۵ تُن تولیدات بسته‌بندی برای استان همدان تهیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تولیدات بسته‌بندی در همدان به ۱۱ استان دیگر نیز ارسال می‌شود، یادآور شد: صادراتی از این تولیدات به سایر کشورها ازجمله کشورهای جنوب شرق آسیا انجام می‌شود.

کد خبر: ۴۳٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha