۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کف سازی مناسب و حجم بالای معاملات در گروه بانکی؛ آغاز روند صعودی در راه است؟
تحلیل گروه های بورسی ؛

کف سازی مناسب و حجم بالای معاملات در گروه بانکی؛ آغاز روند صعودی در راه است؟

بانکی ها به لیدری وبملت امروز توانستند حجم میلیونی معاملات را با ارزش بالا کسب کنند.

وحید بلالی؛ بازارشاخص گروه بانکی بعد از نوسان ۲۹ روزه می تواند به سمت بالا بازگردد، این شاخص امروز با حجم بالایی که خورد جزو برترین گروه های بورسی از لحاظ ارزش معاملات بود، نکته مثبت این گروه آخرین قیمت مثبت ۴.۹۲ نماد وبملت به عنوان لیدر بانکی ها بود که نشان داد این شاخص فردا می تواند به سمت بالا بازگردد.

استوک استیک در تایم فریم روزانه در حال کف سازی بوده و و macd واگرایی مثبت نشان می دهد، حجم بالای معاملات این گروه در پنج روز گذشته نیز می تواند نوید بازگشتی خوب برای این گروه باشد.

شاخص بانکی در تایم فریم هفتگی یک تغییر و تحول در روند را نشان می دهد، البته در تایم فریم روزانه فعلا این تغییر دیده نمی شود، در تایم فریم هفتگی الگوی راندینگ در حجم معاملات به خوبی دیده می شود.

الگوی کف سه قلو نیز در تایم فریم روزانه در استوک استیک به خوبی دیده شده و می توان به آینده این گروه در چند روز بعد امیدوار بود. 

حمایت ۶۱ درصد فیبوناچی از موج پیش رونده از اردیبهشت ما این گروه به خوبی حفظ شده و اگر این حمایت را نیز نتواند در معاملات فردا حفظ کند حمایت قوی سنکوی b و ۵۰ درصد فیبوناچی مواجه خواهد شد که به احتمال زیاد می تواند آن را حفظ کند.

کد خبر: ۴۳٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha