۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان همدان در راستای استقرار فرهنگ استاندارد
رئیس بنیاد نخبگان استان همدان خواستار شد:

استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان همدان در راستای استقرار فرهنگ استاندارد

همدان - رئیس بنیاد نخبگان استان همدان بر استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان همدان در راستای استقرار فرهنگ استاندارد تاکید کرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استاندارد همدان؛ حمید بلالی در نشستی با مدیرکل استاندارد همدان با تأیید اینکه ارتباط متقابل بنیاد نخبگان و استاندارد و استفاده از توان نخبگان می‌تواند رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد افزود: در این راستا نیازمند ارتباط مستمر اداره استاندارد با این بنیاد هستیم.

وی عنوان کرد: با تلاش نخبگان و کارشناسان استاندارد می‌توان برای محصولات نوآورانه، استاندارد جدید نیز تدوین کرد.

رئیس بنیاد نخبگان همدان با تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته از نخبگان همدان افزود: بنیاد نخبگان در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد که تدوین استاندارد نیز جزو این حوزه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه این بنیاد با استفاده از توانمندی جوانان نخبه آمادگی همکاری و تدوین استانداردهای جدید را در حوزه استانی و ملی و بین المللی دارد؛ گفت: در این زمینه همکاری‌ها با استاندارد استان همدان تداوم داشته و در کنار استاندارد خواهیم بود.

مدیرکل استاندارد استان همدان نیز با تاکید بر آمادگی استاندارد برای آماده سازی بسترهای لازم برای همکاری متقابل در زمینه توسعه نظام استانداردسازی افزود: دانش و خلاقیت سرمایه جوانان دانش آموخته شاغل در شرکت های دانش بنیان است و استاندارد در راستای پشتیبانی و شکوفاسازی خلاقیت‌های جوانان نخبه حمایت لازم را در برنامه کاری خود دارد.

محمد مددی با بیان اینکه اقدامات لازم برای جذابیت تدوین استاندارد برای نخبگان و اساتید شده عنوان کرد: استاندارد با همه توان برای تدوین استانداردهای جدید در کنار نخبگان است.

وی افزود: ارتباط متقابل بنیاد نخبگان و استاندارد و استفاده از توان نخبگان می‌تواند رضایت مندی مردم و افزایش دانش عمومی جامعه را در پی داشته باشد.

کد خبر: ۴۳٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha