۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
تورم نه تنها طبقات ضعیف بلکه گلوی طبقه متوسط را می‌فشارد
نماینده مردم بویراحمد در مجلس:

تورم نه تنها طبقات ضعیف بلکه گلوی طبقه متوسط را می‌فشارد

روشنفکر، نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون با بیان اینکه نمایندگان مجلس انقلابی باید بدانند این عملکرد و رفتار ماست که مبنا قضاوت مردم برای میزان انقلابی گری ما قرار خواهد گرفت گفت: تورم نه تنها طبقات ضعیف بلکه گلوی طبقه متوسط را می‌فشارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی روشنفکر گفت: از عملکرد یک انقلابی باید بوی ناب برابری، برادری و وحدت استشمام شود. نمایندگان مجلس انقلابی باید بدانند این عملکرد و رفتار ماست که مبنا قضاوت مردم به میزان انقلابی گری ما قرار خواهد گرفت نه بالا بردن غلظت شعارها و ادعای انقلابیگری و هیجان زدگی. مجلس انقلابی باید پیرو فرمایشان مقام معظم رهبری به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب به سمت جوان گرایی حرکت نماید. جوان گرایی صرفا توجه به سن و سال و تمرکز بر شناسنامه‌ها نیست بلکه به معنی تفکری که بر مبنی تخصص محوری، اخلاق مداری، قانون مداری، اصلاح پذیری، وحدت، رفاقت، ایجاد انگیزه، نوآوری و تولید است. مجلس انقلابی باید در تلاش باشد برای میل به اهداف انقلاب، کیفی بودن را در تصمیمات و عملکردها بر کمی بودن در اولویت قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: بسیارند کسانی که کوچکترین ادعای انقلابیگری ندارند اما رفتارشان بوی ناب انقلاب می‌دهد اگر چه گمنام اند.  باید ترسید از روزی که خدای ناکرده در اندیشه و رفتار ما، اهداف انقلاب، شهدا و مفاخر این مرز و بوم به معنی واقعی گم نام و کم رنگ گردد.

وی افزود: نماینده ملت بزرگ ایران، امروز در حالی باهم گفت و گو می‌کنیم که سفره‌های مردم تنگ و کم رنگ شده است. تورم نه تنها طبقات ضعیف بلکه گلوی طبقه متوسط را می‌فشارد. قیمت ها  بدون کنترل هر لحظه افزایش و بازار عملاً رها شده است. پراید کهکشانی شده و مسکن فرسنگ‌ها دور از دسترس است. سرمایه‌های اندک توده‌های مردم و تنها دارایی‌های دهک های پایین در نوسانات بورس به مخاطره جدی افتاده و زوج های جوان ناتوان از تشکیل زندگی مشترک در حسرت ازدواج به سر می‌برند. قطعا اگر دولت و مجلس به جوانان متخصص و تمدین ایمان پیدا کنند، اغلب این نابسامانی ها که ریشه در مدیریت غلط و ناکارامد دارد قابل حل می‌باشد.

روشنفکر در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی به دلیل عدم اجرای تفاهم نامه بین سازمان جنگل‌ها و وزارت رفاه و وزارت کشور در زمینه راه اندازی پایگاه اطفاء حریق در فیروزآباد یاسوج بیان کرد: آگاه باش اگر دیروز کوه‌های خامی، خائیز و بیش از ۱۸ هزار هکتار از جنگل‌های زیبای استان کهکیلویه و بویر احمد در آتش بی تدبیری سوخت فردا صدای ناله های درختان بلوط دنا را خواهید شنید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به وزیر راه شهرسازی گفـت: بخش حمل و نقل به عنوان مهمترین زیر ساخت توسعه در استان غنی کهکیلویه و بویر احمد مورد بی مهری قرار گرفته است به گونه ای که بود و نبود فرودگاه یاسوج هیچ تاثیری نداشته و با این اعتبارات قطره چکانی بیش از ۵۰ سال به طول می انجامد و علاوه بر آن پروژه های مهم راهسازی روند کندی داشته است.

کد خبر: ۴۳٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha