۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
اظهارات رئیس سازمان هواپیمایی در خصوص پهپادهای پستی نافی وعده آذری جهرمی نیست
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

اظهارات رئیس سازمان هواپیمایی در خصوص پهپادهای پستی نافی وعده آذری جهرمی نیست

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: اظهارات رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص پهپادهای پستی نافی وعده وزیر ارتباطات نیست.

به گزارش بازار به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده، گفت: اظهارات رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و وزیرارتباطات در خصوص پهپادهای پستی با یکدیگر منافات ندارد و ایشان در خصوص اینکه تاکنون شرکت پست برای راه اندازی سیستم پست پهپادی درخواست مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری نکرده است، که این امر به این معنا بوده که هنوز مقرراتش برای پاسخ به متقاضیان برای دریافت مجوز فراهم نبوده است.

وی افزود: همچنین وزیر ارتباطات با علم به اینکه کاربری شدن این پهپادها طبق مقررات به مجوز نیاز دارد و سازمان هواپیمایی کشوری هم زمینه های آن را فراهم کرده است، صحبت کرده اند و همانطور که پیش بینی شده بود سامانه پهپادی هم روز گذشته رونمایی شد.

جعفرزاده تصریح کرد: بنابراین صحبت رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و وزیر ارتباطات برخلاف آنچه در یک رسانه منتشر و در چند رسانه دیگر نیز بازنشر شده بود و موضوع را نافی یکدیگر منتشر کرده بودند می توان گفت مطالب همه در راستای یکدیگر بوده و با مطالعه متن خبر، نظر ارائه شده توسط رئیس سازمان در نمایشگاه حمل ونقل مشخص می شود که صحبت از مقررات شده و نه رد و تکذیب صحبت وزیر ارتباطات.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفته بود که پهباد مورد اشاره وزیر ارتباطات هنوز از این سازمان مجوز دریافت نکرده است که این خبر در رسانه های مختلف و شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای پیدا کرد و برخی با این مضمون که سورپرایز جهرمی مجوز ندارد، به بازنشر این خبر پرداختند.

کد خبر: ۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha