۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
«تیپیکو» ۲۰۱ ریال سود ساخت
طی دوره ۳ ماهه؛

«تیپیکو» ۲۰۱ ریال سود ساخت

شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲۰۱ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۴۷ اعلام شده بود، از افزایش ۳۷ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین با سرمایه ۴ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در دوره یاد شده، مبلغ ۸۷۴ میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۰۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۷ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۴ هزار و ۳۴۳ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود تیپیکو در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۱۴۷ ریال و سود خالص را ۶۴۰ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در دوره یاد شده، با کاهش ۲ هزار و ۳۲۹ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال به ۲۷۳ هزار و ۷۳۵ میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با کاهش ۶۲۴ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال معادل ۸ هزار و ۵۰۸ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال محاسبه شد.

تیپیکو تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۱۱۳ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال به مبلغ معادل ۲ هزار و یک میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۸۸۸ میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک ۴۸۸ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۴۲٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha