۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
۲ شرکت حمل و نقل ریلی در راه فرابورس
رئیس کارگروه تخصصی ورود شرکت رجا به بازار سرمایه خبر داد

۲ شرکت حمل و نقل ریلی در راه فرابورس

اسماعیلی، رئیس کارگروه تخصصی ورود شرکت رجا به بازار سرمایه اعلام کرد: شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت نوین صنعت رجا برای ورود به بازار سرمایه، درخواست پذیرش خود را در شرکت فرابورس به ثبت رساندند.

به گزارش بازار، حسن اسماعیلی عضو هیئت مدیره و رئیس کارگروه تخصصی ورود شرکت رجا به بازار سرمایه با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با حمایت‌های هگتا (هلدینگ سرمایه گذاری تامین اجتماعی) و سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش سرمایه رجا و خروج از ماده ۱۴۱، شرایط لازم برای ورود به بازار سرمایه کشور برای دو مجموعه شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت نوین صنعت رجا فراهم شد.

اسماعیلی با بیان اینکه مقدمات این کار با تشکیل کارگروه تخصصی ورود به بازار سرمایه از تیرماه ۱۳۹۹ آغاز شد، افزود: راهکارهای افزایش سرمایه، جمع‌آوری و تدوین مستندات، برگزاری چند جلسه مشاوره، مذاکره با کارگزاری‌های مختلف، شناسایی کارگزار واسط و ... از جمله اقدامات این کارگروه برای ورود رجا به بازار سرمایه بود.  

مدیر برنامه و بودجه شرکت رجا گفت: شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان بزرگترین شرکت ریلی مسافری ایران با سهم حدود ۵۵ درصدی ناوگان و جابه‌جایی در کشور همچنین ظرفیت بالای انجام فعالیت‌های تعمیراتی و فنی قطارها در شرکت نوین صنعت رجا چشم انداز روشنی را بعد از ورود به بازار سرمایه متصور بوده و به عنوان پیشرو در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری کشور، به دنبال توسعه این بخش است.

اسماعیلی از کارگران و بازنشستگان بیمه سازمان تأمین اجتماعی در کشور به عنوان بزرگترین سهامداران این شرکت در شرایط فعلی یاد کرد و افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده امید است با ورود به بازار سرمایه، شرایط اقتصادی خوبی را برای همه سهامداران شرکت ایجاد کنیم.

کد خبر: ۴۲٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha