۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
۱۲۳ مورد از تخلفات حمل و نقل جاده‌ای در آذربایجان‌شرقی رسیدگی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

۱۲۳ مورد از تخلفات حمل و نقل جاده‌ای در آذربایجان‌شرقی رسیدگی شد

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به نظارت دقیق این مجموعه بر حمل و نقل گفت: در نیمه نخست امسال بر ۱۲۳ مورد از تخلفات حمل و نقل جاده‌ای استان رسیدگی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، اورجعلی علیزاده در این خصوص افزود: این تخلفات در کمیسیون های رسیدگی به تخلفات حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان رسیدگی و احکام لازم صادر شد.

وی اظهار داشت: در این مدت در قالب شش جلسه کمیسیون ماده ۱۱ (رسیدگی به تخلفات رانندگان) به ۴۹ پرونده و در هفت جلسه کمیسیون ماده ۱۲ به ۵۴ تخلف موسسات و شرکت های حمل و نقل بار و مسافر رسیدگی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: احکام صادره کمیسیون های رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت های حمل و نقل بار و مسافر پنج مورد تذکر کتبی، سه مورد لغو خدمات شرکت یا موسسه و جریمه نقدی است.

علیزاده ادامه داد: مهم ترین موارد تخلف رسیدگی شده مربوط به فقدان تجهیزات ایمنی خودرو، اضافه تناژ، حمل بار تجاری در اتوبوس، شکوائیه راننده، تخلف در حمل محموله ترافیکی و فقدان بارنامه است.

وی یادآوری کرد: فعالیت این کمیسیون ها در راستای سالم سازی چرخه حمل و نقل، ارتقای کیفیت ارائه خدمات حمل و نقل کالا و مسافر و ارتقای ایمنی تردد ناوگان حمل و نقل عمومی است.

کد خبر: ۴۲٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha