۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
بازرسی بر نحوه عرضه اقلام بهداشتی در زنجان بسیار ضعیف است
استاندار زنجان:

بازرسی بر نحوه عرضه اقلام بهداشتی در زنجان بسیار ضعیف است

زنجان- استاندار زنجان به بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان نسبت به عرضه مواد بهداشتی ماسک و ضدعفونی کننده در فروشگاه های زنجیره‌ای انتقاد کرد و گفت: در این زمینه بسیار ضعیف عمل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد کرونا زنجان در محل استانداری نسبت به بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان در عرضه مواد بهداشتی همچون ماسک و ضدعفونی کننده در فروشگاه‌های زنجیره ای انتقاد کرد و گفت: بازرسین سازمان صنعت و معدن در بازرسی از فروشگاه های زنجیره ای فروش ماسک و اقلام بهداشتی کوتاهی کردند و بازرسی در این زمینه بسیار ضعیف است.

وی اظهار کرد: صنعت، معدن و تجارت زنجان باید با افرادی که اقدام به گران فروشی و یا عدم فروش ماسک و مواد ضدعفونی کننده می کنند برخورد لازم را مد نظر قرار دهد.

استاندار زنجان گفت: باید ماسک با قیمت یک هزار تومان در اختیار تمام مردم قرار گیرد، چرا که مردم به اندازه کافی دغدغه و نگرانی دارندو نباید در خصوص  تامین اقلام بهداشتی نگرانی داشته باشند.

حقیقی بر لزوم تشدید بازرسی ها و نظارت از سوی بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان برعرضه اقلام بهداشتی تاکید کرد و یاد آورشد: سازمان صنعت، معدن و تجارت افرادی را که بعد از هفت ماه دوباره اقدام به احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی می کنند به تعزیرات حکومتی معرفی کند.

وی ابراز کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید ماسک رایگان در اختیار مدارس مناطق محروم زنجان قرار دهد.

استاندار زنجان گفت: تامین اقلام بهداشتی ماسک و ضدغفونی کننده هم باید در جلسه ستاد تنظیم بازار مورد بررسی قرار گیرد و مشکلی دراین زمینه در استان رخ ندهد و مردم به راحتی به این اقلام دسترسی پیدا بکنند.

کد خبر: ۴۲٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha