۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
سهم استان سمنان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ۱۳۰۰ نفر است
رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان:

سهم استان سمنان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ۱۳۰۰ نفر است

سمنان- رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان گفت: سهم سمنان در این طرح یک هزار و ۳۰۰ نفر است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن رهایی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه این طرح که در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی‌شده است، اظهار داشت: سهم استان سمنان در این طرح یک هزار و ۳۰۰ نفر است.

وی بابیان اینکه ایجاد اشتغال جدید و پایدارسازی مشاغل موجود دو هدف مهمی است که در راستای اجرای این طرح دنبال می‌شود، تصریح کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی در ۳۱ استان کشور در حال اجرا است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر در سراسر کشور هدف‌گذاری شده است، تأکید کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی استان سمنان در جهت اجرای موفق طرح ملی مشاغل خانگی در استان از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود استفاده خواهد کرد.

رهایی بابیان اینکه طرح توسعه مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار در استان سمنان به‌خوبی اجرا شد، تصریح کرد: سهمیه استان در این طرح، ۷۹ نفر از زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی نبودند، ساماندهی شدند.

کد خبر: ۴۲٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha