۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان آغاز شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان:

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان آغاز شد

سمنان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان از آغاز طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خبر داد و گفت: این طرح با بهره‌گیری از ظرفیت علمی جهاد دانشگاهی اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، اسماعیل غنیان ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به میزبانی جهاد دانشگاهی سمنان اظهار داشت: ثبت‌نام متقاضیان این طرح از امروز در سمنان آغاز شد.

وی از مشارکت و همکاری جهاد دانشگاهی سمنان برای اجرای این طرح خبر داد و افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه  inhb.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند و شرایط ثبت‌نام در این مرحله داشتن حداقل سن ۱۸ سال، بومی استان محل ثبت‌نام، عدم اشتغال تمام‌وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان رونق اقتصاد خانوار و ایجاد اشتغال را از مهم‌ترین رویکردهای دولت در اجرای این طرح برشمرد و گفت: دبیرخانه این طرح ملی در جهاد دانشگاهی استان راه‌اندازی شد.

غنیان با تأکید بر اینکه تحقیقات و پژوهش کاربردی در ایجاد توسعه پایدار نقش مؤثری ایفا می‌کند، ابراز داشت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار نیز در سال گذشته با همکاری جهاد دانشگاهی استان سمنان ویژه زنان سرپرست خانوار در استان اجرا شد.

کد خبر: ۴۲٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha