۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
سود هر سهم «اعتلا» افزایش اندکی داشت
در صورت های مالی حسابرسی شده؛

سود هر سهم «اعتلا» افزایش اندکی داشت

شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود ۹۳۲ ریال کنار گذاشت که نسبت گزارش حسابرسی نشده که سود هر سهم ۹۲۷ اعلام شده بود، از افزایش اندکی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز با سرمایه ثبت شده ۸۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز در دوره یاد شده، مبلغ ۷۴۵ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۹۳۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۴۴ درصدی برخوردار است.

این شرکت فرابورسی، سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۶۱ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ یک هزار و ۱۳ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال اعلام کرده است.

همچنین، شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز در صورت های مالی حسابرسی نشده، سود هر سهم را ۹۲۷ ریال و سود خالص را ۷۴۱ میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال عنوان کرده است.

یادآوری می‌شود اعتلا در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۶۴۶ ریال و سود خالص را ۳۸۷ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز در دوره یاد شده، با افزایش ۸ هزار و ۱۲۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال به ۱۱ هزار و ۶۶۹ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۶۷۱ میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال محاسبه شد.

اعتلا تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۱۷۵ میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال به مبلغ معادل یک هزار و ۸۴۴ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۶۶۹ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۸۴۳ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۴۲٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha