۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگا وات قدرت کشور در زنجان ساخته می‌شود
مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو:

بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگا وات قدرت کشور در زنجان ساخته می‌شود

زنجان- ظهیری، مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با بیان اینکه برای اولین بار بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگا وات قدرت توسط شرکت ایران ترانسفو زنجان ساخته می‌شود، گفت: این دستگاه در سه فاز بوده و ۲۴۵ به ۴۰۰ مگا وات برآمپر است.

بهزاد ظهیری در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه برای اولین بار بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگا وات قدرت توسط شرکت ایران ترانسفو زنجان ساخته شده است، گفت: این ترانس در اختیار مجموعه های صنعتی کشور قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: با اتکا به دانش و توانمندی داخلی بزرگترین ترانسفور ماتور قدرت ۴۰۰ مگا وات که در سه فاز بوده و ۲۴۵ به ۴۰۰ مگا وات برآمپر بوده و برای اولین بار در کشور ساخته می شود.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو،با بیان اینکه در نمایشگاه برپا شده قطعات ساخت داخل با اتکا به توان داخلی و شرکت های دانش بنیان ساخته شده است، گفت: درمجموع این قطعات شامل عایقی ترانسفور ماتور، مکانیکال ترانسفورو روغن می باشد که ۲۷ میلیون یورو صرفه جویی صورت گرفته است و این  قطعات ساخته شده کاملا داخلی و بومی است.

ظهیری تاکید کرد: با طراحی و بومی سازی این قطعات برای یک میلیون نفر ساعت اشتغال زایی شده و میانگین قیمت محصولات هم بیش از۷۵ تا ۹۵ درصد پایین تر از مشابه خارجی است و از خروج دو میلیون یورو ارز جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه بزرگترین تولید کننده ترانسفورماتور خاورمیانه در زنجان فعال است، تصریح کرد: چهار کشور به صورت فعال بازار صادرات شرکت ایران ترانسفو هستند.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، گفت: ۸۵ درصد نیاز صنعت برق کشور از شرکت صنعتی ایران ترانسفو  تامین می شود.

کد خبر: ۴۲٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha