۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط گلستان برگزار می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط گلستان برگزار می‌شود

گرگان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان از برگزاری دومین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان گلستان در ۱۷ بهمن خبر داد.

حجت اله خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برگزاری نخستین و بزرگ‌ترین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان، فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی‌های این صنایع در عرصه‌های داخلی بود از اینرو دومین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان گلستان را در دهه فجر امسال برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در این دوره نمایشگاه، ۶۲ واحد صنعتی کوچک و متوسط فعال شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، هشت دستگاه دولتی خدمات رسان بخش صنعت و ۱۶ شرکت مشاور کسب و کار در زمینه‌های مختلف بازاریابی و صادرات، بورس، فرابورس، حقوقی، حسابداری، سیستم‌های مدیریت کیفیت و شرکت‌های مدیریت صادرات حضور می‌یابند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۳ بهمن در گرگان برگزار می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعتی استان است که با هدف به نمایش گذاشتن توان و اهمیت نقش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد کشور، منطقه و استان و آشنایی بیشتر صنایع کوچک و متوسط با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های واحدهای مرتبط به خصوص رقبا و ایجاد ارتباط بین بنگاهی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: توسعه فرهنگ کسب و کار و کارآفرینی، ارتقا دانش و نگرش جوانان به کسب و کار، افزایش تبادلات اقتصادی، تسهیل فرصت‌های  زنجیره تامین بازار از طریق نمایش محصولات و خدمات و نوآوری و بین المللی سازی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

خلیل زاده خاطرنشان کرد: ارتقای سطح تکنولوژی و فناوری، تبادل دانش، اطلاعات ایده‌ها و فناوری، نشست‌های تجاری رودررو بین بنگاه‌های کوچک و متوسط و بازرگانان، تعامل با مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی متولی بخش صنعت و برقراری ارتباط موثر بین واحدهای صنعتی و شرکت‌های مشاور ارائه دهنده خدمات توسعه کسب و کار از دیگر اهداف برگزاری دومین دوره این نمایشگاه است.

کد خبر: ۴٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha