۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
مالیات شرکت های بزرگ نفتی باید در ایلام پرداخت شود
استاندار ایلام:

مالیات شرکت های بزرگ نفتی باید در ایلام پرداخت شود

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به فعالیت های شرکت های بزرگ نفت و گاز در استان، گفت: مالیات شرکت های بزرگ نفتی باید در استان ایلام پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی‌دشتکی ظهر یکشنبه در دیدار نادر جنتی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور در محل استانداری ایلام با اشاره به اینکه در شرایط سخت کنونی و یک سال آخر کار دولت هستیم، گفت: در چنین شرایطی مدیران باید با تمام توان کار کنند و در این راه بیشتر هوای مردم را داشته باشند.

وی با بیان این مهم که همراهی با مردم شفاف ترین مسیر در امر خدمتگزاری است، اضافه کرد: در این میان تفسیر مدیران از قانون‌ باید به نفع مردم باشد و در نهایت به رفع مشکلات آنان منتج شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه از مدیران قوی حمایت خواهد کرد، تصریح کرد: البته مدیران هم باید عملکردشان قابل دفاع باشد و گره از مشکلات مردم بگشایند نه اینکه با مانع تراشی در کار مردم گره ایجاد کنند.

سلیمانی دشتکی خواستار همکاری و تعامل بیشتر امور مالیاتی با مردم شد و گفت: همه ما به عنوان مسئول به خاطر مردم اینجا هستیم و در هر شرایطی باید این مهم را مد نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که الان در این شرایط سخت مالی یکی از منابع دولت مالیات است، گفت: اما در این شرایط مردم هم در تنگنا هستند و باید هوای آنان را نیز داشته باشیم و با تعامل با مردم کار ها را پیش ببریم.

استاندار ایلام در پایان خواستار پرداخت مالیات شرکت های بزرگ در استان شد و گفت: امروز مالیات شرکت های بزرگ استان در تهران پرداخت می شود و اگر این رویه اصلاح شود درآمدهای استان به اندازه یک استان بزرگ خواهد بود.

 وی افزود: ظرف سه سال گذشته ۵۰ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده است و مالیات این حجم سرمایه گذاری در ایلام پرداخت نمی شود و این رویه غلط باید اصلاح شود چراکه این یکی از مطالبات مهم مردم استان است.

کد خبر: ۴۲٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha