۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
شهرک‌های صنعتی تخصصی در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود
 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

شهرک‌های صنعتی تخصصی در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بابیان اینکه شهرک‌های صنعتی تخصصی در استان راه‌اندازی می‌شود، گفت: مکاتبات لازم برای احداث شهرک تخصصی فرآوری معدنی در شرق استان انجام شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن آل‌بویه ظهر یکشنبه در جلسه شورای هم‌خانواده به میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی تخصصی در استان راه‌اندازی می‌شود و مکاتبات لازم برای احداث شهرک تخصصی فرآوری معدنی در شرق استان انجام شد.

وی با اشاره به تراکم معادن فلزی در محدوده میاندشت تا عباس‌آباد از توابع شهرستان میامی و شمال تا شمال غرب روستای طرود از توابع شاهرود بیان کرد: شهرک تخصصی فرآوری محصولات معدنی این منطقه راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با تأکید بر اینکه اجرای این طرح در سراسر استان تحول عظیمی را در اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی استان ایجاد می‌کند، یادآور شد: بررسی جوانب فنی و اقتصادی و توجیه‌پذیری شهرک تخصصی فرآوری معدنی در اولویت نخست قرار دارد.

آل‌بویه بابیان اینکه نیاز آبی این شهرک‌ها باید احصاء شود، افزود: سمنان به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر گچ جهان، قابلیت‌های فراوانی در ارائه گچ مرغوب به همراه محصولات فرآوری شده آن دارد.

وی با اشاره به اهمیت ویژه تأسیس شهرک تخصصی گچ در استان سمنان برای کسب رتبه برتر در این حوزه ابراز داشت: تأمین زیرساخت‌های لازم به‌ویژه برق‌رسانی برای اجرای این طرح در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۴۲٬۵۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha