۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
پرداخت ۳هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی در زنجان
استاندار زنجان اعلام کرد

پرداخت ۳هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی در زنجان

زنجان- استاندار زنجان، با بیان اینکه سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان زنجان پرداخت می شود، گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات اشتغال در استان زنجان تثبیت شده و تولید تقویت می شود. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری زنجان، گفت: در سال جهش تولید فعال کردن واحدهای تولیدی با تمام ظرفیت از برنامه های مهم استان بوده و از اوایل سال نقشه راه سرمایه گذاری تهیه شده است.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان زنجان پرداخت می شود، اظهار کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات اشتغال در استان زنجان تثبیت شده و تولید تقویت می شود. 

استاندار زنجان گفت: در سال جهش تولید برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان تقویت خواهد شد و یکی از موضوعات مهم برای رونق تولید، بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌ شده به چرخه تولید است. 

حقیقی با بیان اینکه در این شرایط همه باید به همدیگر کمک کنیم تا کارها به خوبی جلو برود، تاکید کرد: حرف زدن های بدون منشا، ارزشی ندارد. 

وی بر لزوم جمع آوری اطلاعات مربوط به وضعیت بنگاه های کوچک و خرد در استان زنجان تاکید کرد و یادآور شد: مشکل بنگاههای کوچک و خرد باید به صورت واقعی  و منطقی  مورد توجه قرار گیرد و در جلسات ستاد تسهیل و  رفع موانع تولید مورد توجه قرار گیرد. 

استاندار زنجان، گفت: باید با کمک بنیاد مستضعفان برای اجرایی شدن اقدامات برای رونق تولید در واحدهای تولیدی کوچک در استان به تفاهم برسیم. 

کد خبر: ۴۲٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha