۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
پیشرفت فیزیکی سد مخزنی شفارود به ۴۲ درصد رسید
معاون استاندار گیلان:

پیشرفت فیزیکی سد مخزنی شفارود به ۴۲ درصد رسید

رضوانشهر - معاون استاندار گیلان،پیشرفت فیزیکی سد مخزنی شفارود را در غرب استان ۴۲ درصد اعلام کرد.

به گزارش بازار، به نقل از استانداری گیلان، محمد قاسم نژاد با اشاره به پروژه سد مخزنی شفارود رضوانشهر گفت: یکی از مشکلاتی که ما در اجرای سدها داریم مشکلات زیست محیطی است که باید رعایت شود؛ سد مخزنی شفارود در حال حاضر ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره برداری از این سد بخش عظیمی از مشکلات آب زراعی و شرب مناطق غرب گیلان برطرف خواهد شد.

قاسم نژاد با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید به مردم در حوزه های مختلف بیان داشت: شاخص ما در حوزه گاز رسانی استان گیلان بیش از ۹۵ درصد، در حوزه آب روستایی قبل از تحویل گرفتن این دولت میانگین آب رسانی ۶۸ درصد بود که در حال حاضر به ۷۶درصد رسید، همچنین در حوزه برق رسانی، راهسازی و در حوزه های مختلف دولت به مردم خدمات ارائه کرده است.

وی گفت: در ایام الله دهه فجر امسال بیش از دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان پروژه در استان گیلان به بهره برداری خواهد رسید که بخش اعظمی از این اعتبارات دولتی است و کارگزاران دولت تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار گرفته اند.

 وی ضمن تشکر از حمایت های بخش خصوصی و خیرین در بخش آموزشی تصریح کرد: زمانی که جمهوری اسلامی مستقر شد در بخش سوادآموزی، میزان باسوادی ما  زیر ۵۰ درصد بود اما در حال حاضر میانگین باسوادی در استان  ۴ / ۹۷ درصد است.

کد خبر: ۴٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha