۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
هم افزایی دستگاههای مسئول برای تشدید نظارت ها بر بازار

هم افزایی دستگاههای مسئول برای تشدید نظارت ها بر بازار

به دنبال دستور ویژه سرپرست وزارت صنعت در خصوص تشدید بازرسی، نظارت و کنترل قیمت ها در بازار به عنوان اولویت کاری سازمان حمایت، جلسه ای با محوریت بررسی چالش ها و دغدغه های نظارتی، کنترلی و مدیریت بازار و تاکید بر ضرورت هم افزایی دستگاه های مسئول برای تشدید نظارت ها برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، در جلسه برنامه ریزی این سازمان که با حضور رییس سازمان حمایت و اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران کل ستادی تشکیل شد، مهمترین موضوعات مرتبط با شرایط بهبود فرآیند کنترلی و نظارت بر بازار مورد بررسی قرار گرفت و نقش هر یک از دستگاههای نظارتی مطرح و بر هماهنگی و نقش آفرینی پررنگ تر آنها تاکید شد.

در همین خصوص سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به منظور ایجاد تعامل مؤثر و تشریک مساعی و تبیین برنامه ها و فعالیتهای لازم در جلسه هم اندیشی با حضور نمایندگانی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، دادستانی کل کشور، سازمان غذا و دارو، مرکز اصناف و امور بازرگانان، سازمان بسیج اصناف کشور، وزارت جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی کشور، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و حوزه های مربوطه در وزارت صمت برگزار نمود.

در این جلسه موانع و مشکلات موجود و مناسب سازی بسترهای لازم برای تسهیل در روند بازرسی ها در سطح بازار مورد بررسی قرار گرفته و بر ضرورت اقدام مشترک دستگاههای نظارتی موثر در فرایند تامین و توزیع و برآورد انتظارات عمومی تاکید شد.

همچنین در این جلسه مباحث مربوط به سازماندهی و برنامه ریزی دقیق تامین، تولید و توزیع کالا، جلوگیری از احتکار و گرانفروشی، تاکید بر عرضه به هنگام و توجه به ضروریات نیاز مصرف کنندگان مورد توجه، تاکید و هماهنگی قرار گیرد.

کد خبر: ۴۲٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha