۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
۱۹۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی در کردستان به بانک معرفی شدند
سرپرست معاونت مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان:

۱۹۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی در کردستان به بانک معرفی شدند

کردستان- سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: یک هزار و ۹۰۰ نفر متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان برای افتتاح حساب به بانک معرفی شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، عرفان مرادی با اشاره به اینکه ۲۸ هزار و ۶۰۰ نفر در کردستان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند، اظهار داشت: از این تعداد دو هزار و ۳۷۳ نفر مدارک خود را در سایت ثبت نام این طرح بارگذاری کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون هم یک هزار و ۹۰۰ نفر از متقاضیان در کردستان برای افتتاح حساب به بانک معرفی شدند، اضافه کرد: مابقی متقاضیان هم که در مرحله های دوم و سوم اقدام به ثبت نام در این طرح کردند در حال تکمیل مدارک اولیه هستند.

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان افزود: پس از تکمیل مدارک متقاضیان اقدام به پایش آن‌ها کرده و سپس افراد واجد شرایط لازم به بانک معرفی می شوند.

مرادی یادآور شد: افرادی که واجد شرایط تشخیص داده می شوند باید حداکثر در مهلت تعیین شده اقدام به واریز ۴۰۰ میلیون ریال کنند در غیر این‌صورت به طور اتوماتیک وار از سامانه طرح اقدام ملی حذف می شوند.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان باید در پنج مرحله آورده شخصی خود را پرداخت کنند، اظهار داشت: در پایان مرحله فنداسیون ۱۵ درصد، بعد از اتمام مرحله اسکلت و سقف ۲۵ درصد، مرحله سفت کاری ۲۵ درصد، مرحله نازک کاری ۲۰ درصد و در هنگام تحویل هم ۱۵ درصد از هزینه مورد نیاز براساس نرخ روز باید پرداخت شود.

کد خبر: ۴۲٬۴۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha