۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
مدیریت راه‌های استان قزوین به اعتبارات ملی نیاز دارد
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

مدیریت راه‌های استان قزوین به اعتبارات ملی نیاز دارد

قزوین- سیاهکلی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مدیریت راه‌های استان به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است که قطعا برای رسیدگی به وضعیت راه‌های استان قزوین به صورت جدی به اعتبارات ملی نیاز داریم.

لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی امروز استان قزوین وضعیت نامناسبت راه ها به خصوص راه های روستایی است که موجب شده تا مردم ناراضی باشند  از این رو مدیریت راهها و مناسب سازی و بهسازی مسیر ها به یک اولویت در استان تبدیل شده است.

وی بیان کرد: بسیاری از راه های روستایی استان قزوین امروز وضعیت نامناسبی دارد و موجب بروز تصادفات متعدد شده است که از این رو برای مدیریت این وضعیت نیازمند اعتباراتی فراتر از اعتبارات همیشگی دستگاه اجرایی دراستان داریم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین به منظور اجرای برخی از این طرح های بهسازی و نوسازی مسیر نزدیک به ۱۱۳ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارد که نشان از توجه ویژه مدیران این حوزه به مسئله راهسازی در استان است.

سیاهکلی گفت: به هر حال باید بپذیریم که اعتبارات استانی متناسب با نیاز، جغرافیا و جمعیت استان نیست و اگر میخواهیم وضعیت موجود چه در حوزه راه ها و چه در بسیاری از بخش ها ساماندهی شود نیازمند جذب اعتبارات ملی هستیم.

وی ادامه داد: برخی از مدیران استانی امروز عملکرد خوبی در این حوزه داشته اند که حوزه راهداری از جمله این مدیران است اما باید توجه داشت که تا جذب اعتبارات به صورت ملی برای استان اتفاق نیفتد نمیتوانیم انتظار تغییرات جدی در وضعیت راه های استان را داشته باشیم.

نماینده مردم قزوین در پایان افزود: نمایندگان استان باید برای جذب اعتبارات در ابعادی فراتر از استان رایزنی داشته باشند که با همراهی مدیران دستگاه های استانی این امر امکان پذیر است.

کد خبر: ۴۲٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha