۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
طرح های آبرسانی به ۱۹ روستای آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

طرح های آبرسانی به ۱۹ روستای آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد

ارومیه- رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از آماده بهره برداری شدن طرح های آبرسانی و ارتقای کیفی آب ۱۹ روستا در پنج شهرستان استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب آذربایجان غربی، علیرضا رضوی از آماده بهره برداری شدن طرح های آبرسانی و ارتقای کیفی آب ۱۹ روستا در پنج شهرستان استان خبر داد و گفت: این طرح ها در قالب هفته بیست و یکم پویش «هرهفته الف ب ایران»، «ساخت و سازها» و « ساز و کارها» به بهره برداری می رسند، اظهار داشت: بهره برداری از طرح های آبرسانی به روستاهای استان، با حضور وزیر نیرو و به صورت ویدئو کنفرانس انجام خواهد گرفت.

وی افزود: از تعداد کل طرح های آبرسانی، سه طرح در روستاهای بوکان، هشت طرح در روستاهای پلدشت، شش طرح در روستاهای ماکو، یک طرح در نقده و یک طرح نیز در شهرستان سلماس به بهره برداری خواهند رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، اعتبار هزینه شده برای اجرا و آماده بهره برداری شدن این طرح ها را ۹۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اعلام و اظهار کرد: در سامانه های ارتقای کیفی آب شرب روستاها، از فن آوری روز دنیا با روش تبادل یونی جهت حذف فلزات سنگین از آب، استفاده شده است.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح ها، سه هزار و ۸۸ خانوار روستایی با ۱۲ هزار و ۶۶۷ نفر جمعیت از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

کد خبر: ۴۲٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha