۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
 ۳۰۰ سایت تلفن همراه در مازندران نصب می شود
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران:

۳۰۰ سایت تلفن همراه در مازندران نصب می شود

چالوس- مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به افزایش سایت های مخابراتی در استان گفت: تا پایان سال با نصب ۳۰۰ سایت، شمار دستگاه ها به هزار و ۴۳۰ مورد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اصغر پور عصر شنبه در حاشیه بازدید از سایت های مخابراتی غرب مازندران در چالوس با بیان امسال ۳۰۰ سایت مخابراتی در مناطق مختلف استان بهره برداری می شود، گفت: سهم سه شهرستان غرب مازندران از این تعداد ۵۵ سایت است.

وی با بیان اینکه تاکنون زمین مورد نیاز برای ۲۱ سایت در شهرستان های غرب مازندران تهیه شده است، گرانی قیمت زمین را از جمله موانع فراروی بیان کرد و گفت: در حال حاضر هزار و ۱۰۰ سایت تلفن همراه در استان مازندران نصب شده است.

وی با اظهار اینکه مناطق محروم و کوهستانی فاقد تلفن ثابت و اینترمت پرسرعت تجهیز می شوند، رفع مشکلات مخابراتی و ارتباطی را از جمله برنامه ها ذکر کرد و گفت: تا پایان سال جاری اینترنت روستاها به نسل تری جی تجهیز می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندارن درباره اینترنت مدارس و دانش آموزان نیز گفت: تاکنون هزار و ۶۰۰ مدرسه به اینترنت پرسرعت مجهز شدند.

وی تعداد مشترکان تلفن همراه را در استان یک میلیون و ۴۸۵ هزار مشترک تلفن ثابت، دو میلیون و۷۰۰ هزار مشترک تلفن همراه و ۱۰۰ هزار مشترک ای دی اس ال اعلام کرد.

کد خبر: ۴۲٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha