۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
۱۲۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان طارم به بهره برداری می رسد
فرماندار طارم خبر داد:

۱۲۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان طارم به بهره برداری می رسد

زنجان- فرماندار طارم،گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۱۲۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان طارم به بهره برداری می رسد و برای این طرح ها بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، ستار صفری ظهر یکشنبه در آئین افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر در شهرستان طارم، گفت:در ایام الله دهه فجر امسال  ۱۲۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان به بهره برداری می رسد و برای این طرح ها بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال  هزینه شده است.

وی اظهار کرد: ۷۹ درصد از این پروژه ها بهره برداری و ۲۱ درصد هم کلنگ زنی ی می شود.

فرماندار طارم، با بیان اینکه از مجموع اعتبارات صرف شده برای طرح های آماده بهره برداری و کلنگ زنی این شهرستان ۶۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دستگاه‌های اجرایی است، گفت: ۱۹۰ میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات بانکی و ۳۸میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری ها سرمایه گذاری شده است.

صفری ابراز کرد: با حضور استاندار زنجان  پایگاه امداد و نجات جاده‌ای انذر، مدرسه ۳ کلاسه شهید نوری روستای انذر قدیم، یک دستگاه آمبولانس اسپیرینتر و بند رسوب‌گیر روستای هزارود و شهر آب‌بر شهرستان طارم و صرف ۵۶ میلیارد ریال اعتبار با حضور استاندار زنجان به بهره برداری رسید.

وی گفت: کلنگ زنی طرح ملی اقدام مسکن، با ظرفیت ۲۲۵ واحد، کلنگ زنی احداث زمین چمن مصنوعی روستای شیت، کلنگ زنی احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی روستای استاکل، کلنگ زنی گازرسانی به روستاهای سرخه سنگ شهرک پاوه رود، کماندشت و میرزاخانلو با مجموع اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

کد خبر: ۴٬۲۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha