۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
کشف تخلف گرانفروشی عرضه تخم مرغ در گرگان
معاون صمت گلستان خبر داد:

کشف تخلف گرانفروشی عرضه تخم مرغ در گرگان

گرگان- معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از کشف تخلف گرانفروشی در عرضه تخم مرغ به ارزش حدود ۲۸۷ میلیون ریال در یک واحد تولیدی گرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری اظهار کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان یک تخلف گرانفروشی در عرضه تخم مرغ به ارزش حدود ۲۸۷ میلیون ریال در یک واحد تولیدی گرگان را کشف کردند.

وی به اهمیت سامانه تلفنی ۱۲۴ در دریافت گزارشات، شکایات و نظرات و پیشنهادات همشهریان گرامی اشاره کرد و حضور بازرسان را در پاسخگویی به گزارشات و ایجاد ثبات و آرامش در سطح بازار بسیار موثر دانست.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان ادامه داد: بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچ گونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد می‌کنند.

این مقام مسئول افزود: در همین راستا و در پی دریافت گزارشات کتبی شهروندان مبنی بر تخلف گرانفروشی یکی از واحدهای تولیدی مرغ و تخم مرغ در شهرستان گرگان تیمی از بازرسان به منظور بررسی  و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از بازرسی های میدانی و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف گرانفروشی نه هزار و ۹۹۰ کیلوگرم تخم مرغ  به ارزش ریالی ۲۸۷ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.  

معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکت های تهیه و توزیع مرغ و تخم مرغ خواست تا با رعایت قوانین و مقررات و همچنین رعایت نرخ های مصوب فروش مرغ و تخم مرغ حقوق شهروندان را رعایت کرده  و از ایجاد التهاب در بازار جلوگیری کنند.

اصغری در خاتمه از تمامی شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی مورد را سریعا از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا به صورت حضوری (با مراجعه به سازمان صمت در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان) به بازرسان این سازمان گزارش کرده تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر: ۴۲٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha