۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
از سرگیری برگزاری نمایشگاه‌های یزد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی استان یزد خبر داد

از سرگیری برگزاری نمایشگاه‌های یزد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

یزد- قافی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های تجاری و بین‌المللی استان یزد همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه بزرگ پس از شرایط کرونا گفت: از این پس نمایشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

احمد قافی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته همزمان با نخستین نمایشگاه نیازمندی‌ها و نهضت ساخت داخل به دلیل شرایط اقتصادی موجود به ویژه بحث تحریم‌ها برگزار شد تا فضایی را برای متخصصان صنعت و معدن برای تعامل با نیازها و توانمندی‌ها ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی استان یزد با بیان اینکه این رویداد در شرایط جدید اقتصادی و اجتماعی برگزار شده است، افزود: این رویداد به عنوان اولین نمایشگاه پس از شیوع ویروس کرونا در استان یزد برگزار شده و درصدد هستیم از ین پس، برگزاری نمایشگاه‌ها را با رویکرد جدید و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه دهیم.

وی این چنین نمایشگاه‌هایی را محلی برای جهش اقتصادی و تعامل با صنعتگران دانست و بیان کرد: حضور متخصصان، شرایط خوبی را برای ارتقای اقتصاد استان ایجاد می کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی استان یزد تصریح کرد: پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته همزمان با نخستین نمایشگاه نیازمندی‌ها و نهضت ساخت داخل به مدت چهار روز از ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد در حال برگزاری است.
 

کد خبر: ۴۲٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha