۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
بودجه ۵۱۵ میلیارد تومانی صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز تصویب شد
با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

بودجه ۵۱۵ میلیارد تومانی صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز تصویب شد

اولین جلسه هیات امنای صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز با حضور انصاری، معاون رئیس جمهور، شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برگزار شد و بودجه ۵۱۵ میلیارد تومانی صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز به تصویب رسید.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اساسنامه صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در اردیبهشت ماه سالجاری از سوی رییس جمهوری ابلاغ شد.

در این جلسه که احمد میدری دبیر هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و سایر صندوق های وابسته و اعضای هیات امنای صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز نیز حضور داشتند، محمد نیکفر، رییس صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز گزارش کاملی از وضعیت پوشش بیمه ای، مالی و بودجه ای شامل منابع و مصارف صندوق ارایه کرد.  

در ادامه نیز آیین نامه نحوه انتخاب ارکان، تشکیل جلسات و اداره امور دبیرخانه صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز بررسی شد.

همچنین روند مربوط به منابع ورودی  و خروجی های اعضا، تبصره های ناظر بر اجرای بودجه سال ۱۳۹۹ و نیز بررسی و تصویب برنامه و بودجه سال ۱۳۹۹ این صندوق در این جلسه به بحث گذاشته شد.

در پایان نشست نیز بودجه ۵۱۵ میلیارد تومانی صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز به تصویب رسید. تصویب آیین نامه نحوه انتخاب ارکان، تشکیل جلسات و اداره امور دبیرخانه صندوق از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

کد خبر: ۴۲٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha