۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
۱۶۸ واحد صنعتی مازندران وارد چرخه تولید شدند
رئیس سازمان صمت مازندران:

۱۶۸ واحد صنعتی مازندران وارد چرخه تولید شدند

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه وضعیت صنعت استان مثبت است، گفت: امسال ۱۶۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی وارد مدار تولید و بهره برداری شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسیقلی قوانلو ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، شمار جواز تاسیس در حوزه صنعتی در سال جاری را ۶۹۸ فقره بیان کرد و گفت: برای این تعداد بیش از چهار هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت صنعت در مازندران در حوزه های مختلف از جمله جوازهای تاسیس، اشتغال و حجم سرمایه گذاری مثبت است، گفت: شمار صدور جوازهای تاسیس صنعتی امسال نسبت به مدت ۱۰ ماه سال قبل رشد ۱۷ درصدی را نشان می دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: با بهره برداری از ۶۹۸ فقره جواز تاسیس صنعتی صادر شده برای بیش از ۱۱ هزار نفر شغل ایجاد می شود و از این نظر نیز وضعیت استان مثبت و نسبت به سال قبل رشد چهار درصدی را داشته ایم.

قوانلو با اظهار اینکه امسال هزار میلیارد تومان برای بهره برداری ۱۶۸ واحد صنعتی سرمایه گذاری شده است، گفت: با افتتاح این واحدها بیش از دو هزار و ۳۰۰ نفر مشغول فعالیت و کار شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه صنعتی استان در مرحله دریافت پروانه هستند و با تکمیل ان میزان سرمایه گذاری صنعتی در استان ۳.۵ برابر می شود، تصریح کرد: امسال میزان سرمایه گذاری تاکنون نسبت به سال قبل رشد ۴۰ درصدی داشته است.

کد خبر: ۴٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha