۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
پروژه انتقال ایستگاه راه‌آهن همدان به داخل شهر در ۳ قطعه اجرا می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

پروژه انتقال ایستگاه راه‌آهن همدان به داخل شهر در ۳ قطعه اجرا می‌شود

همدان - حسینی؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پروژه انتقال ایستگاه راه‌آهن همدان به داخل شهر در ۳ قطعه اجرا می‌شود.

داریوش حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وضعیت انتقال ایستگاه راه‌آهن همدان به داخل شهر گفت: این طرح در سه قطعه و به طول ۱۳ کیلومتر در دست اجرا است.

حسینی افزود: دو قطعه از این طرح به پیمانکار واگذار شده و قطعه سوم آن به طول سه هزار و ۸۰۰ متر که دو هزار و ۸۰۰ متر آن تقاطع غیر همسطح و یک هزار متر به صورت همسطح خواهد بود در دستور ساخت است.

وی پروژه‌های کریدور اصله - کاج - رزن،، کنارگذر شرقی همدان، مرادبلاغی - قهاوند- اراک، باند برگشت گنجنامه، محور غارعلیصدر، محور ملایر- بروجرد، چهارخطه نهاوند – آورزمان و چهارخطه تویسرکان- کنگاور را از پروژه‌های مهم و شاخص راهسازی در استان برشمرد و عنوان کرد: کار مطالعاتی فازهای صفر و یک و دو باند برگشت جاده گنجنامه انجام شده و به زودی به پیمانکار واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در رابطه با پروژه مرادبلاغی نیز عنوان کرد: برای پروژه مرادبلاغی سال گذشته اعتبار درنظرگرفته شده بود اما تخصیص آن بسیار کم بود که امسال با پیگیری‌های انجام شده اعتبار مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی بابیان اینکه مطالعات تکمیلی محور غارعلیصدر انجام شده افزود: به دنبال این آنیم تا برای آن از ظرفیت قانون ماده ۵۶ استفاده کنیم که بر اساس این ماده، بانک سرمایه گذار است و اعتبار آن را به پیمانکار پرداخت و پس از پایان کار، دولت با بانک تسویه حساب می‌کند.

کد خبر: ۴۲٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha