۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
با متخلفین قراردادهای کرسنت و توتال برخورد می‌کنیم
رئیس کمیته نفت کمیسیون انرژی مجلس:

با متخلفین قراردادهای کرسنت و توتال برخورد می‌کنیم

حسین‌زاده، رئیس کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر در قرادادهای کرسنت و توتال تخلفی صورت گرفته باشد، باید با آنها برخورد شود.

به گزارش بازار، حسین حسین‌زاده رئیس کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به حضور وزیر نفت در مجلس و ارائه توضیحاتی درباره قراردادهای کرسنت و توتال گفت: در این نشست همچنین در خصوص جلوگیری از خام فروشی، ال پی جی، سی آن جی و پدافند غیرعامل و همچنین معیشت کارکنان نفت و کارگران صحبت شد.

وی با بیان اینکه جلسه وزیر نفت با مجلس درباره گزارش‌های عملیاتی و میدانی وزارت نفت درباره پروژه‌های گوناگون بود، عنوان کرد: مسائلی مانند قراردادهای کرسنت و توتال به دلیل تخصصی بودن زیاد مطرح نشد و تنها به صورت گذرا به آن ‌ها اشاره شد.

رئیس کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی کمیسیون انرژی مجلس در عین حال بیان کرد: پرونده‌های مذکور در حال طی کردن مراحل قانونی خود در مجامع حقوقی بین المللی است و پس از پایان این مراحل، در زمینه این قراردادها شفاف سازی صورت خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر در قرادادهای کرسنت و توتال تخلفی صورت گرفته باشد، واکنش مجلس چه خواهد بود، عنوان کرد: دستگاه قضایی در حال حاضر مایه امیدواری است و تعارف با کسی ندارند و اعتقاد داریم باید با متخلف برخورد شود و منتظر هستیم رای صادره از سوی مجامع بین الملل صادر شود و پس از آن قطعاً مراحل قانونی طی خواهد شد و قطعاً با متخلفین نیز برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۴۲٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha