۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
۹۰ درصد عملیات لوله گذاری گاز در شهر زاهدان به اتمام رسیده است
مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان:

۹۰ درصد عملیات لوله گذاری گاز در شهر زاهدان به اتمام رسیده است

زاهدان - پنچابی، مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون یک هزار و ۲۲۰ کیلومتر از عملیات شبکه لوله گذاری گاز در شهر زاهدان انجام شده که معادل ۹۰ درصد حجم کار است.

رضا پنجابی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: هم اکنون یک هزار و ۲۲۰ کیلومتر از عملیات شبکه لوله گذاری گاز در شهر زاهدان انجام شده و ۱۰۰ کیلومتر باقی مانده که طبق برنامه ریزی انجام شده آن نیز تا پایان سال انجام می شود.

 وی با اشاره به اینکه، در حال حاضر ۱۳ پیمانکار با شرکت گاز سیستان و بلوچستان همکاری دارند، افزود: همچنین تاکنون  ۷روستا هم در این استان از نعمت گازبرخوردار شده اند که تعداد مشترکان روستایی به ۸۰۰ مشترک می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۲۶ روستای دیگر نیز به این تعداد روستا از افزوده می شود، تصریح کرد: پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۲ گاز رسانی به کلیه شهرهای سیستان و بلوچستان به پایان برسد و کلیه صنایع استان هم از این نعمت بهره مند شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه اهداف پیش بینی شده شرکت گاز به میزان ۸۰ درصد محقق شده و استفاده از نیروهای بومی یکی از مهمترین اولویت های شرکت گاز است.

مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در حال حاضر در زاهدان ۳۹ هزار مشترک گاز وجود دارد، گفت: شماره  سه رقمی  ۱۹۴ آماده پاسخگویی مشکلات پیش آمده برای شهروندان زاهدانی در خصوص گاز است.

کد خبر: ۴۲٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha