۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
۲۸۰۰جواز صنعتی در استان سمنان صادر شده است
رئیس صمت استان سمنان:

۲۸۰۰جواز صنعتی در استان سمنان صادر شده است

سمنان- تشنه دل رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه دو هزار و ۸۴۶ جواز صنعتی در سطح استان صادر شده است، گفت: استان سمنان رتبه خوبی را از لحاظ شاخص جواز های صنعتی صادر شده در بین استان های کشور دارد.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه سمنان، یکی از استان های مستعد در زمینه صنعت و معدن به خصوص واحد های فرآوری است، بیان کرد: دو هزار و ۸۴۶ جواز صنعتی در سطح استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه صنعت معدن و تجارت در حوزه صدور جواز تولیدی و صنعتی همکاری خوبی با بخش خصوصی دارد، بیان کرد: پنج درصد از جوازهای صنعتی کشور در سطح استان سمنان صادر شده اند که به توجه به جمعیت، می تواند آمار خوبی باشد.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه سمنان از لحاظ صدور جواز صنعتی رتبه هشتم بین ۳۱ استان کشور را دارد، بیان کرد: این شاخص ها نشان از ظرفیت های بالای سمنان در زمینه تولیدات صنعتی دارد.

تشنه دل با بیان اینکه یک هزار و ۶۹۷ واحد صنعتی و صنایع معدنی در استان سمنان شناسایی و فعالیت دارند، گفت: این واحد های صنعتی توانسته اند اشتغالی نزدیک به ۵۰ هزار نفر را برای استان به ارمغان بیاورند.

کد خبر: ۴۱٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha