۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
ساخت و تحویل ۲۶ هزار واحد مسکن مددجویی
رئیس کمیته امداد خبر داد

ساخت و تحویل ۲۶ هزار واحد مسکن مددجویی

بختیاری، رئیس کمیته امداد از ساخت و تحویل ۲۶ هزار واحد مسکن برای مددجویان در یکسال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت تعمیرات ۸۴ هزار واحد مسکن خانواده‌های تحت حمایت انجام شده است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در دیدار با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، ضمن قدردانی از حمایت‌های استانداری از فعالیت‌های کمیته امداد افزود: در یکسال گذشته ۱۷۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و ۶۸ هزار و ۸۱۰ فرصت شغلی غیر مستقیم برای مددجویان کمیته امداد راه‌اندازی شده و این نهاد ۳۴ درصد کل اشتغال کشور را ایجاد کرده است.

رئیس کمیته امداد ایجاد درآمد پایدار از طریق اشتغال مولد را موثرترین اقدام برای توانمندسازی مددجویان دانست و ادامه داد: امسال بیش از ۶۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال برای جامعه پیش‌بینی شده است که با تخصیص این اعتبارات، تا پایان سال۲۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی بر اهمیت نظارت و ارزیابی طرح‌های اشتغال مددجویان تاکید کرد و گفت: اطلاعات طرح‌های اشتغال در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل رصد و پایش است و نظارت بر این طرح‌ها با فعال شدن سامانه نظارت، افزایش می‌یابد.

بختیاری رشد کمک‌های مردمی به کمیته امداد در حوزه‌های مختلف را نشان‌دهنده سرمایه اجتماعی بالای این نهاد عنوان کرد و افزود: در یکسال گذشته در مجموع ۴۷۶۷ میلیارد تومان کمک مردمی توسط این نهاد جمع‌آوری و در سرفصل‌های مختلف به مددجویان خدمت ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد به اهمیت مسکن در توانمندسازی و خودکفایی مددجویان اشاره کرد و گفت: در یکسال گذشته ۲۶ هزار و ۶۲۷ واحد مسکن شهری و روستایی احداث و تحویل مددجویان شده است. همچنین در این مدت تعمیرات ۸۴ هزار و ۹۰۶ واحد مسکن نیازمند تعمیر انجام شده است.

کد خبر: ۴۱٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha