۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تمدید پذیره نویسی صندوق پالایشی یکم
رئیس سازمان خصوصی سازی خبر داد

تمدید پذیره نویسی صندوق پالایشی یکم

صالح، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: پذیره نویسی دومین صندوق ETF دولتی با نام صندوق پالایشی یکم تا روز ۳۰ شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش بازار، علیرضا صالح، درباره تمدید مهلت پذیره نویسی صندوق پالایشی یکم افزود: از ۵ شهریورماه پذیره نویسی دومین صندوق سرمایه گذاری دولتی با نام پالایشی یکم شروع و در یک‌مرحله تمدید شد برای اینکه فرصت را از مردم نگیریم مهلت پذیره نویسی تاساعت ۲۴ دوشنبه ۳۰ شهریور ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه هدف از عرضه صندوق‌های‌ای تی اف دولتی، ورود سرمایه‌های خرد مردم به بازار سرمایه است گفت: این هفته استقبال خوبی از این صندوق صورت گرفته و تاکنون در این صندوق بیش از ۸ هزار میلیارد تومان پذیره نویسی انجام شده است.

صالح افزود: مجموع تخفیف صندوق های ای تی اف دولتی (دارایکم و پالایشی یکم) تا سقف ۵ میلیون تومان است افرادی که از صندوق دارایکم دو میلیون تومان خریداری کرده اند می‌توانند تا سقف سه میلیون تومان از تخفیف صندوق پالایشی یکم بهره‌مند شوندو مابقی سهم تا سقف ۵ میلیون تومان به قیمت تابلو خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای ثبت نام در این صندوق همه افراد داری کد ملی می‌توانند از طریق درگاه‌های بانکی وکارگزاری‌ها، اقدام کنند.

صالح ادامه داد: با توجه به تعهداتی که در امیدنامه و اساسنامه‌ی این صندوق وجود دارد تاریخ ۳۱ شهریورماه آخرین مهلت برای پذیره نویسی خواهد بود.

کد خبر: ۴۱٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha