۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شد
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شد

تابش، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اتمام یک میلیون و ۲۳۲ هزار واحد مسکن روستایی در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: از پنج میلیون واحد مسکن روستایی تاکنون ۲ میلیون و ۸۰۰ هزارواحد، مقاوم سازی شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در آن بنیاد، گفت: از سال ۹۱ تاکنون، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک میلیون و ۲۳۲ هزار واحد مسکونی در قالب بازسازی مناطق سیل زده و زلزله زده و احداث مسکن روستایی به اتمام رسید.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ۲۵۰ هزار واحد مسکونی هم اکنون نیمه تمام است که امسال به پایان می رسد از احداث ۳۱۰ هزار واحد مسکونی جدید در سال جدید خبر داد و افزود: از برنامه کلی بنیاد در دولت تدبیر و امید، ۵۰۶ هزار واحد مجموع بازسازی ها و نوسازی ها در مناطق آسیب دیده بود که ۳۲ هزار واحد نیمه تمام است و مابقی تکمیل و تحویل شد.

تابش یادآور شد: زلزله ۹۶ کرمانشاه در سرپل ذهاب، با همکاری تمامی همکاران بنیاد، ظرف یکسال و نیم بازسازی شد. به دلیل اهمیت موضوع، رهبر انقلاب نیز در جمع زلزله زدگان حضور یافتند.  

وی توضیح داد: از ابتدای سال تاکنون تقریبا تمامی مناطق سیل زده، بازسازی شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در خصوص مسکن روستایی از ۵ میلیون واحد مسکونی روستایی، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد بازسازی شده اند و مابقی نیز در برنامه سالیانه ۲۰۰ هزارواحد  بنیاد مقاوم سازی شده و به اتمام خواهد رسید.

کد خبر: ۴۱٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha