۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
زنجان با جذب ۱۶۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی رتبه برتر کشوری را دارد
استاندارزنجان:

زنجان با جذب ۱۶۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی رتبه برتر کشوری را دارد

زنجان- استاندارزنجان، به وضعیت سرمایه گذاری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این استان با جذب بیش از ۱۶۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی، رتبه برتر کشوری را دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی سه شنبه شب در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان که در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان برگزار شد، گفت: معتقدیم یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی که باید در جشنواره شهید رجایی در راستای معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر لحاظ شود، موضوع تکریم مردم است.

وی اظهار کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات به مردم تلاش کنند.

استاندار زنجان،گفت: یکی از سفارش های مهم مقام معظم رهبری ارائه گزارش شفاف عملکردها به مردم است؛ چرا که با این اقدام مردم از نقاط قوت و ضعف دستگاههای اجرایی باخبر می شوند.

حقیقی  تاکید کرد: اگر خواهان ارزیابی صحیح و اصولی عملکردها هستیم، باید برای این کار نقشه راه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید برای ارزیابی عملکردها نقشه راه داشته باشیم، گفت: این نوع سنجش عملکرد باعث دست‌یابی به اهداف تعیین شده می شود.

استاندار زنجان،ابراز داشت: هدف اصلی از نقشه راه، به نتیجه رساندن پروژه‌ها است و معتقدیم موضوع تکریم مردم باید در این نقشه راه دیده شود.

حقیقی افزود: آیتم تکریم مردم در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی لحاظ شود و در این میان مردم هم در امتیازدهی به دستگاه‌ها نقش آفرینی کنند.

وی در ادامه به وضعیت سرمایه گذاری در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این استان با جذب بیش از ۱۶۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی، رتبه برتر کشوری را دارد.

استاندار زنجان،با بیان اینکه استان زنجان طی سالجاری در نرخ مشارکت اقتصادی نیز رتبه دوم کشور را از آن خود کرده است، ابراز داشت: در سال جهش تولید با اجرای طرح های جهش تولید نرخ اشتغال و مشارکت اقتصادی در استان افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۴۱٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha