۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
اراضی ۴ شهرک صنعتی استان قزوین توسعه می‌یابد
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

اراضی ۴ شهرک صنعتی استان قزوین توسعه می‌یابد

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: توسعه هزار هکتاری در شهرک های صنعتی تقاضامحور استان قزوین با هدف کمک به تحقق شعار جهش تولید در چهار شهرک کلید خورد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور روز چهارشنبه در بازدید از طرح توسعه شرقی شهرک صنعتی حیدریه در تاکستان اظهار داشت: با توجه به استقبال بی‌سابقه سرمایه‌ گذاران از شهرک های صنعتی تقاضا محور قزوین، در سال جاری با حمایت استاندار و سازمان صنایع کوچک هزار  هکتار به شهرک های صنعتی کاسپین یک و کاسپین۲ (آبیک)، لیا و حیدریه افزوده می شود و با آماده سازی و اجرای زیرساخت ها در این مکان ها، اراضی جدید آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری می شود.

وی با اشاره به آمار جذب تعداد سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی قزوین، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون با  ۸۶ متقاضی سرمایه گذار به میزان ۵۱ هکتار زمین صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی  قرارداد منعقد شده که میزان سرمایه گذاری این طرح های صنعتی هشت هزار میلیارد ریال  خواهد بود و با راه اندازی این واحدهای صنعتی زمینه اشتغال یک هزار و ۸۶۳ نفر از جوانان جویای کار استان، فراهم خواهد شد.

خانپور همچنین توسعه و تکمیل زیرساخت ها و پروژه های زیربنایی در شهرکها و نواحی صنعتی را از اولویت های دیگر امسال شرکت شهرک های صنعتی قزوین عنوان کرد و اظهار داشت: در سال جاری بیش از ۵۰ پروژه عمرانی و زیربنایی با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور موجود، ساماندهی زیرساختها، جذب حداکثری سرمایه گذار داخلی و خارجی دارای اهلیت و سوابق  درخشان و حفظ وضع موجود صنایع کوچک فعال از اولویت های کاری مهم ما به شمار می رود.

کد خبر: ۴۱٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha